وبلاگ

انتخاب بهترین دستگیره برای کابینت سفید رنگ

بدون شک پس از انجام کارهای تکمیلی در طراحی داخلی آشپزخانه می‌توانید به یک حس رضایت همه جانبه‌ای دست پیدا کنید. یکی از عناصر نهایی که برای تکمیل طراحی داخلی آشپزخانه وجود دارد، انتخاب دستگیره کابینت خواهد بود. انتخاب یک دستگیره مناسب که تناسب و تطابق خوبی با کابینت و دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشد، بسیار ضروری و حیاتی خواهد بود. اگر کابینت شما دارای رنگ سفید است، باید به دنبال انتخاب بهترین دستگیره برای کابینت سفید باشید. ما در این مطلب قصد داریم تا نکات بسیار مهمی را در خصوص دستگیره کابینتی برای کابینت سفید به شما راهنمایی کنیم.

انتخاب دستگیره برای کابینت سفید

رنگ سفید یک رنگ آرامش‌بخش و بسیار مناسب برای آشپزخانه است. از این رو بانوان بسیار زیادی در هنگام انتخاب رنگ برای کابینت‌های خود، رنگ سفید را انتخاب می‌کنند. این رنگ با نشان دادن کوچکترین آلودگی‌ها، به هرچه تمیزتر شدن فضای داخلی آشپزخانه کمک می‌کند. اما یکی از اصلی ترین دغدغه‌های افراد در زمان انتخاب رنگ سفید برای کابینت‌های خود این است که چه مدل و چه رنگ دستگیره برای کابینت سفید استفاده کنیم؟

انتخاب دستگیره برای کابینت سفید

در واقع شما باید به فاکتورهای مهمی در زمان انتخاب دستگیره برای کابینت سفید توجه داشته باشید. یکی از این فاکتورها، توجه به سبک و روکش کابینت سفید مورد استفاده در آشپزخانه و یا منزل شما است. همچنین شما باید به دکوراسیون آشپزخانه و منزل خود توجه داشته باشید و دستگیره ای را انتخاب کنید که علاوه بر تناسب با رنگ سفید کابینت‌ها، با دکوراسیون کلی نیز هماهنگی داشته باشد. وجود چنین عواملی است که انتخاب دستگیره برای کابینت سفید را کمی سخت کرده است.

نکات مهم در هنگام انتخاب دستگیره برای کابینت سفید

پیش از این که در خصوص بهترین دستگیره برای کابیت‌های سفید رنگ صحبت کنیم، اجازه دهید تا کمی نیز در خصوص انتخاب این دستگیره‌ها حرف بزنیم. زمانی که برای خرید این دستگیره‌ها به فروشگاه دستگیره کابینت مراجعه می‌کنید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا با اطمینان خرید خودتان را انجام دهید. از جمله مهمترین نکاتی که در زمان انتخاب دستگیره برای کابینت سفید باید به آن توجه داشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شکل دستگیره کابینت

یکی از نکات مهم، شکل و فرم دستگیره کابینت است. امروزه دستگیره‌های مختلف در شکل‌های گرد، مربعی و … وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما بسته به سبک و یا طرحی که دوست دارید، می‌توانید یکی از انواع شکل‌های دستگیره را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا چند مورد از دستگیره‌های مدنظر را خریداری کرده و ببینید که آیا به آشپزخانه و کابینت‌های سفید رنگ شما می‌خورند یا خیر. اگر از نتیجه کار راضی بودید، برای کل آشپزخانه خود از همان دستگیره سفارش دهید.

نکات مهم در هنگام انتخاب دستگیره برای کابینت سفید

موقعیت نصب و قرارگیری دستگیره

زمانی که قصد دارید تا دستگیره ای را انتخاب کنید، باید توجه کنید که این دستگیره در چه موقعیتی بر روی کابینت سفید شما نصب خواهد شد. موقعیت نصب یک دستگیره برای کابینت سفید به صورت مستقیم بر روی عملکرد آن نیز تاثیرگذار خواهد بود. دستگیره مورد نظر شما باید در کنار ظاهری زیبا، راحتی مناسبی نیز داشته باشد. دستگیره‌هایی که در دست گرفتن و یا باز کردن درب کابینت‌ها با آن‌ها دشوار است، فایده ای نخواهند داشت.

قیمت دستگیره برای کابینت سفید

اگر می‌خواهید دست به یک خرید مقرون به صرفه بزنید، بهتر است ابتدا نیاز خود را مشخص کرده و سپس بسته به موقعیت و قرارگیری کابینت‌های سفید خود، دستگیره مناسب آن را خریداری کنید. قیمت دستگیره برای کابینت سفید می‌تواند به صورت مستقیم بر روی خرید شما تاثیرگذار باشد. هرچه دستگیره دارای جنسی بهتر، کارایی بالاتر و کیفیتی مرغوب تر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

دستگیره مناسب برای کابینت سفید رنگ

بعد از آشنایی جزئی با انتخاب دستگیره برای کابینت سفید، اکنون زمان آن رسیده است تا ما گزینه‌های مورد نظر خود را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این گزینه‌ها می‌توانند به خوبی بر روی کابینت‌های سفید پیاده سازی شده و جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به آشپزخانه شما ببخشند. شما از این دستگیره‌ها نه تنها برای کابینت‌های سفید آشپزخانه، بلکه برای سایر کابینت‌های سفید (حمام، سرویس بهداشتی، اتاق‌ها و … ) نیز استفاده کنید.

دستگیره مناسب برای کابینت سفید رنگ

دستگیره‌ کابینت مشکی

برای سبک‌های مدرن تر دکوراسیون، استفاده از یک رنگ متقضاد با رنگ سفید، می‌تواند گزینه ای بسیار مناسب تلقی شود. از این رو رنگ مشکی از آن دست رنگ‌هایی است که گزینه ای عالی برای دستگیره برای کابینت سفید خواهد بود. دستگیره‌ کابینت مشکی به خصوص در آشپزخانه‌هایی که با طرح کلی رنگ روشن تزئین شده اند، بهتر عمل خواهد کرد.

دستگیره‌ کابینت مشکی

دستگیره کابینت نقره ای

دستگیره‌های نقره از جمله دستگیره‌هایی هستند که با اکثر دکورها و سبک‌های آشپزخانه ترکیب می‌شوند. از این رو اگر دارای کابینت‌های سفید هستید، می‌توانید از دستگیره‌های نقره ای رنگ استفاده کنید. این مدل از دستگیره‌ها به آشپزخانه شما ظاهری جذاب و تمیز خواهند بخشید. فرقی ندارد که دستگیره‌های مورد نظر شما چه شکل و یا فرمی دارند؛ استفاده از دستگیره کابینت نقره ای می‌تواند باعث هرچه زیباتر شدن کابینت‌های سفید شما شود.

دستگیره کابینت نقره ای

 

دستگیره کابینت برنجی

یکی از بهترین نوع دستگیره برای کابینت سفید، دستگیره‌های برنجی هستند. این دستگیره‌ها ظاهری شیک و باکلاس داشته و می‌توانند دکوراسیون آشپزخانه شما را متحول کنند. استفاده از دستگیره کابینت برنجی باعث روشن تر شدن طراحی داخلی آشپزخانه نیز خواهد شد. دستگیره‌های صیقلی شده برنجی با رنگ سفید کابینت‌های شما به خوبی ست شده و ترکیبی جذاب و منحصر به فرد ایجاد می‌کند.

دستگیره کابینت برنجی

دستگیره کابینت برنزی

یکی دیگر از دستگیره‌هایی که بسیار مناسب با کابینت‌های سفید است، دستگیره برنزی خواهد بود. این مدل از دستگیره‌ها بیشتر برای دکورهای قدیمی و یا سنتی تر کاربرد پیدا می‌کند. اما با این حال، رنگ برنزی و برق دار بر روی کابینت‌های سفید می‌تواند ترکیبی فوق العاده ایجاد کند. شما بعد از نصب دستگیره‌های برنزی روی کابینت سفید است که می‌توانید متوجه نتیجه خیره کننده آن شوید.

دستگیره کابینت برنزی

هم‌چنین شما میتوانید برای دیدن تصاویر بیشتربه دسته بندی دستگیره کابینتی مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در مجموعه سام یراق صنعت در ارتباط باشید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Telegram
WhatsApp
Email

فهرست مطالب

انواع دستگیره های حیاطی

انواع دستگیره های کابینتی

انواع دستگیره های رزت و پلاک

سبد خرید
Translate »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
فروشگاه