وبلاگ

انواع مختلف قلاب آویز لباس

آراستگی ظاهری یکی از دغدغه‌های اصلی انسان امروزی است. او همیشه دوست دارد لباس‌های شیک و زیبا بپوشد و به بهترین شکل ممکن در جامعه حضور پیدا کند. به همین دلیل نیز به سراغ وسایلی می‌رود که با آن‌ها بتواند لباس‌هایش را تمیز و سالم نگه دارد. یکی از این وسایل نیز خرید قلاب لباس است که به دلیل کارایی خوبی دارد خیلی مورد استقبال قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که این وسیله در حال حاضر در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود و از آن جایی که نحوه لباس پوشیدن هر فردی نشان گر شخصیت اوست و از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما قصد داریم در ادامه انواع مختلف این وسیله را به طور کامل به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با این وسیله آشنا شوید و بتوانید از قابلیت‌های آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

products CABINET HANDLE L300 CP

معرفی انواع قلاب آویز لباس

درست است که با نصب قلاب لباس در خانه، لباس‌ها دیگر چروک نمی‌شوند و تمیز تر می‌مانند. اما ظاهر خانه نیز، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از آن جایی که ظاهر این وسیله، به طور مستقیم بر کیفیت دکوراسیون داخلی خانه تأثیر می‌گذارد، در حال حاضر انواع مختلفی از آن ساخته می‌شود تا افراد بتوانند طبق دیزاین خانه خود این وسیله را انتخاب کنند. با این اوصاف، می‌توان نتیجه گرفت که هیچ جای نگرانی در مورد دیزاین خانه وجود ندارد و افراد به راحتی می‌توانند این وسیله را با دیزاین خانه خود ست کنند. البته، به شرط آن که اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف این وسیله داشته باشند و آن را به خوبی بشناسند و گرنه طبیعتاً زمانی که برای خرید آن اقدام می‌کنند، دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند درست تصمیم بگیرند. اینک ما برای این که به شما کمکی کرده باشیم قصد داریم در این قسمت پر کاربرد ترین انواع این وسیله را به طور کامل به شما معرفی کنیم و آن‌ها عبارتند از:

قلاب آویز لباس‌های پلاستیکی 

این قلاب‌ها که از پلاستیک فشرده، ساخته می‌شوند تقریباً مقاومت خوبی دارند و برای لباس‌هایی که وزن زیادی ندارند، طراحی شده اند. قلاب لباس‌های پلاستیکی، در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و ظاهر زیبا و جذابی دارند.

قلاب آویز لباس‌های چوبی

یک نوع دیگر از قلاب لباس‌های، قلاب‌های چوبی هستند که هم کارایی خیلی خوبی دارند هم ظاهر آن‌ها بسیار زیبا است. شما می‌توانید این نوع قلاب‌ها را هر جایی که دوست دارید نصب کنید و آن‌ها را با مبلمان و سرویس چوب خود ست کنید. 

قلاب آویز لباس‌های دیواری 

یک نوع دیگر از قلاب‌های لباس، قلاب‌های دیواری هستند که برای نصب روی سطوح ثابت، طراحی شده اند. این قلاب‌ها که اندازه آن‌ها حداکثر دو سانتی متر است هم روی دیوار نصب می‌شوند هم روی ام دی اف.

قلاب آویز لباس‌های پونزی 

 قلاب‌های پونزی یکی از جدیدترین انواع قلاب‌ها هستند که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این قلاب‌ها به راحتی روی دیوار پیچ می‌شوند، و از آن جایی که ظاهر زیبایی نیز دارند، افراد می‌توانند آن‌ها را به صورت ردیفی، روی دیوارهای خانه خود نصب کنند و آن‌ها را تزئین کنند. 

قلاب آویز لباس‌های تاشو 

این قلاب ها دارای یک پایه چوبی یا فلزی هستند و برای نصب روی دیوار ساخته شده اند. البته، این قلاب ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر به آن نیاز نداشته باشید، می‌توانید آن‌ها را جمع و جور کنید و در یک گوشه قرار دهید.

قلاب آویز لباس‌های فانتزی

آخرین نمونه‌های این وسیله نیز، قلاب لباس‌های فانتزی هستند که هم کارایی خیلی خوبی دارند هم ظاهر آن‌ها زیبا است. با انتخاب این قلاب‌های زیبا، می‌توان لباس‌ها را به بهترین شکل ممکن جمع و جور کرد و آن‌ها را تمیز نگه داشت. برخی از قلاب‌های لباس موجود در مجموعه سام یراق صنعت:

مزیت‌های قلاب لباس‌ها 

در حال حاضر به جز قلاب، وسایل دیگری نیز برای مرتب نگه داشتن لباس‌ها طراحی شده اند. اما قلاب‌ها مزیت‌هایی دارند که باعث شده، این وسیله بیش تر مورد توجه قرار بگیرید و پر کاربرد تر باشد. اینک برای این که این موضوع بهتر برای شما روشن شود ما در این بخش به برخی از مزیت‌های این وسیله اشاره می‌کنیم. این مزیت‌ها به شرح ذیل است:

products CABINET HANDLE L100 BLACK

ابعاد متناسب قلاب آویز لباس

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت‌های قلاب لباس، مربوط به ابعاد آن است. این وسیله در ابعاد مناسبی ساخته می‌شود و شما می‌توانید، هر جایی که دوست داشته باشید آن را نصب کنید و در این مورد هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود ندارد. این در حالی است که ابعاد جالباسی‌هایی که جدیداً در بازار به فروش می‌رسند، بزرگ است و اگر آن‌ها بخریم، فضای زیادی را در خانه اشغال می‌کنند.

قیمت مناسب قلاب آویز لباس

یکی دیگر از مزیت‌های این وسیله این است که معمولاً با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شود و همه افراد با هر میزان درآمدی که داشته باشند، می‌توانند از آن استفاده کنند. این در حالی است که قیمت وسیله ای مانند چوب لباسی زیاد است و خیلی از افراد نمی‌توانند پول لازم برای خرید آن را فراهم کنند.

خرید قلاب آویز لباس

برای خرید قلاب لباس هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما اگر قصد خرید آن را داشته باشید به وب سایت شرکت سام یراق صنعت مراجعه کنید به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. اما حتماً هنگامی که برای خرید این وسیله به بازار مراجعه می‌کنید، به نوع و جنس آن خیلی دقت کنید و متناسب با نیاز و هدف خود خرید کنید. با رعایت این نکته کوچک می‌توانید بهترین وسیله را انتخاب کنید و در حین استفاده از آن، با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوید. اما در صورتی که به این نکته اهمیت ندهید ممکن است اشتباه کنید وسیله ای را انتخاب کنید که هیچ فایده ای برای شما ندارد. 

5/5 - (6 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Telegram
WhatsApp
Email

فهرست مطالب

انواع دستگیره های حیاطی

انواع دستگیره های کابینتی

انواع دستگیره های رزت و پلاک

سبد خرید
Translate »
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
فروشگاه