وبلاگ

آشنایی با دستگیره درب ورودی منزل

دستگیره درب ورودی منزل

دستگیره درب ورودی منزل وسیله‌ای است که جهت محکم کردن درب ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت و کارایی این وسیله می‌تواند امنیت یک ساختمان را تحت شعاع قرار بدهد. به همین دلیل است که افراد، زمانی که برای خرید دستگیره درب ورودی به بازار می‌روند خیلی وسواس به خرج می‌دهند و اصرار دارند بهترین نوع آن را انتخاب کنند. اما وقتی به بازار می‌روند انواع مختلفی از این وسیله به آن‌ها عرضه می‌شود و آن‌ها نمی‌دانند که کدام یک را باید انتخاب کنند. از این رو ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد دستگیره درب ورودی منزل صحبت کنیم و انواع مختلف آن را به طور کامل به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع مختلف این وسیله آشنا شوید و بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

دستگیره درب ورودی منزل

دستگیره درب ورودی منزل چیست؟

دستگیره درب ورودی منزل، یکی از یراق‌آلات اصلی ساختمان است که برای حفظ امنیت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله باید به گونه‌ای باشد که فقط با کلید باز شود و احتمال ورود سارقان به خانه را به حداقل برساند. البته، از آن جایی که حفظ امنیت ساختمان برای صاحبان ملک خیلی مهم است، روز به روز از تجهیزات بهتری برای ساخت و طراحی دستگیره‌های درب‌ها استفاده می‌شود. به همین دلیل است که امروزه ساختمان‌ها غیر قابل نفوذ شده‌اند و میزان سرقت و دزدی از واحدهای مسکونی به حداقل رسیده است.

انواع دستگیره درب ورودی منزل

مهم‎ترین انواع دستگیره‌های درب ورودی منزل عبارتند از:

دستگیره‌های درب فولادی 

دستگیره درب ورودی منزل

یکی از بهترین انواع خرید دستگیره درب ورودی منزل، دستگیره‌های فولادی هستند. این نوع دستگیره ساختار محکمی دارد و به معنای واقعی کلمه در برابر ضربات و خوردگی مقاوم است. به همین دلیل، زمانی که روی درب ساختمان نصب می‌شود، نیازی نیست از آن نگهداری شود. این دستگیره معمولاً روی درب‌ مکان‌هایی نصب می‌شود که باید ایمنی بالایی داشته باشند.

دستگیره‌های درب برنزی

دستگیره درب ورودی منزل

یک نوع دیگر از دستگیره‌های درب ورودی منزل دستگیره برنزی است. این نوع دستگیره، ضد میکروب است و ساختار آن به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند احتمال شیوع بیماری‌ها را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهد. البته سبک طراحی ظاهری دستگیره برنزی نیز خیلی عالی انجام شده و آن زیبایی و درخشندگی خاصی دارد.

دستگیره‌های درب چوبی 

آخرین دستگیره‌هایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم دستگیره‌های چوبی هستند. این دستگیره‌ها در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و بسیار شیک و زیبا هستند. البته بد نیست بدانید که دستگیره‌های چوبی در برابر ضربات سنگین مقاومت زیادی ندارند و آسیب‌پذیر هستند. به همین دلیل نیز بهتر است که روی درب‌های داخلی منزل شوند تا امنیت خانه به خطر نیفتد. 

راهنمای خرید دستگیره درب وردی منزل

از آن جایی که دستگیره درب امروزه در انواع و اشکال مختلفی تولید می‎‌شود زمانی که خریدار به بازار مراجعه می‌کند دچار سردگمی می‌شود و نمی‌داند که چه گزینه‌ای را باید انتخاب کند. از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ما در این قسمت به طور اختصاصی در مورد نحوه خرید یک دستگیره درب ساختمانی استاندارد صحبت می‌کنیم و به نکاتی که در حین خرید این وسیله باید جدی گرفته شود اشاره می‌کنیم. این نکات عبارتند از:

جنس دستگیره درب

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته‌هایی که در حین خرید دستگیره درب ورودی منزل باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد جنس این وسیله است که باید از آلیاژ مرغوب باشد.

طرح و رنگ دستگیره درب

یکی دیگر از مؤلفه‌هایی که در حین خرید بهترین برند دستگیره درب ورودی منزل باید بررسی شود طرح و رنگ آن است که باید طبق رنگ و طرح درب انتخاب شود و با دکوراسیون منزل، مطابقت داشته باشد.
نکته: هنگامی که برای خرید دستگیره درب ورودی به بازار مراجعه می‌کنید حتماً حتماً به جهت باز شدن درب منزل خود توجه‌ کنید. اگر درب از سمت راست باز می‌شود باید از دستگیره راست باز شو و اگر از سمت چپ باز می‌شود باید از دستگیره چب بازشو استفاده کنید. توجه داشته باشید که در صورت بی‌توجهی به این نکته، ممکن است نتوانید انتخاب درستی داشته باشید و مجبور شوید محصولی که خرید‌ه‌اید را بازگردانید. در این صورت هم کلی وقت شما به هدر می‌شود هم از لحاظ اقتصادی ضرر می‌کنید.

قیمت دستگیره درب ورودی منزل

دستگیره درب ورودی منزل

میزان قیمت دستگیره درب، بر اساس مؤلفه‌های مختلفی تعیین می‌شود و از آن‌ جایی که اکثر این مؤلفه‌ها متغیر هستند و مدام تغییر می‌کنند نمی‌توان به صورت قطعی در مورد قیمت این وسیله اظهار نظر کرد. این در حالی است که امر قیمت همیشه برای مصرف کننده مهم بوده و هست و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. از این رو، ما در این قسمت به مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که بر قیمت دستگیره درب ورودی منزل تأثیر می‌گذارند اشاره می‌کنیم. این مؤلفه‌ها عبارتند از:

برند دستگیره درب

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه‌هایی که در حین تعیین مقدار قیمت دستگیره درب ورودی منزل مورد توجه قرار می‌گیرد برند این محصول است که هر چه معتبرتر باشد مشتری باید در ازای خرید محصولات آن هزینه بیشتری پرداخت کند. البته از آن جایی که معمولاً محصولات برندهای معتبر و بزرگ کارایی خیلی خوبی دارند مصرف کننده حاضر است هر هزینه‌ای را بپردازد تا در حین استفاده از این وسیله به مشکل نخورد.

مدل دستگیره درب

دستگیره درب ورودی منزل

شاخصه دیگری که می‌تواند بر قیمت دستگیره درب تأثیر بگذارد مدل این وسیله است که هر چه جدیدتر باشد قیمت دستگیره بیشتر می‌شود. چراکه طبیعتاً نمونه‌های جدید این وسیله کارایی بهتری دارند و می‌توانند احتمال دزدی از ساختمان را کاهش بدهند. 

نکته: اگر قصد خرید دستگیره درب وردی منزل را دارید به مراکز و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نمونه این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در ضمن حتماً قبل از خرید با یک کارشناس مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرد تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و در حین استفاده از آن به مشکل نخورید. سام یراق صنعت با نام تجاری 3aplus یکی از تولیدکنندگان انواع دستگیره کابینتی، دستگیره حیاطی و دستگیره رزت و دستگیره پلاک می‌باشد. دستگیره های تولیدی این مجموعه از آلیاژهای با کیفیت و با ضمانت کیفیت ارائه میشود. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Telegram
WhatsApp
Email

فهرست مطالب

انواع دستگیره های حیاطی

انواع دستگیره های کابینتی

انواع دستگیره های رزت و پلاک

سبد خرید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
فروشگاه